teller

zaterdag 9 oktober 2010

cadeautjes

Wat een verwennerij vandaag.Ik zal vertellen waarom ik al deze mooie spulletjes gekregen heb...
Vandaag 9-10-'10 was de ontmoetingsdag van onze internet viltclub.
Bijna 30 vrouwen uit het hele land zijn vanmorgen vroeg inde trein gestapt en naar Amsterdam gekomen om een gezellig,drukke ontmoetingsdag te hebben.Met veel lekkere dingen te eten, nieuwe materialen om aan te voelen en thuis mee aan de slag te gaan, natuurlijk even winkelen.
Samen met nog 2 viltcluppers deze dag georganiseerd en als dank kregen wij deze lieve cadeautjes.
Binnenkort zal ik ook wat foto's van deze dag plaatsen.

3 opmerkingen:

  1. Oh, lang geleden dat ik bij zo'n dag was (ben geen lid meer van de club). Ik ben benieuwd hoe het verder was, maar zo te zien nog net zo leuk als 'vroeger'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een geweldig idee! De cadeautjes zijn énig! Groetjes en tot...Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n dagje. Zeker als je allemaal dezelfde interesse hebt. groetjes, patty

    BeantwoordenVerwijderen