teller

zaterdag 19 januari 2013

In de ban van de band

Een armband van prachtig regenboog geverfde merinowol (door Annemie Koenen) in zeegroen.
Zo lekker om met een klein werkstuk bezig te zijn. Eerst het vilten, en net zolang doorgaan totdat de maat die ik in gedachten heb ook werkelijk de maat is. Daardoor is het een hele stevige maar toch niet dikke en zware armband geworden. Na het drogen komt het heerlijk werk van het borduren en versieren met kraaltjes. Wat moet erop, welke kleuren welke steekjes, en terwijl ik beig ben ontstaat er zomaar iets moois. Priegelig werkje met een parelnaaldje en stevig dun garen een goede bril op en uren lang plezier. En dan nu het moment op te showen. Voor mijn dunne polsjes net even te groot dus deze band mag de webwinkel in.

3 opmerkingen:

  1. Vind hem super geslaagd !

    www.creadiva.be

    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige armband is het geworden. Zelf kan ik me ook uren bezighouden met van die priegelwerkjes. Heerlijk!! knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen